ترفندهای کاربردی

برای یک سایت وبلاگی چه هاستی مناسب است؟

هاست مناسب برای راه اندازی وبلاگ باید ویژگی‌هایی مانند فضای کافی، قابلیت بک آب گیری و البته قابلیت افزایش دامنه را داشته باشد. افراد به دلایل مختلفی ممکن است تصمیم به راه اندازی وب سایت بگیرند. عده‌ای تصمیم دارند وب سایت اینترنتی راه اندازی کنند و برخی دیگر هم تصمیم دارند یک سایت وبلاگی به منظور ارائه مطالب مختلف راه اندازی کنند. درصورتی که برای شما هم «برای یک سایت وبلاگی چه هاستی مناسب است؟» تبدیل به یک سوال شده است این مطلب برای شماست. پس تا انتهای مطلب با ما کارشناسان مجله اینترنتی همراه باشید تا به این سوال پاسخ کامل بدهیم.

ویژگی‌های هاست مناسب برای راه اندازی وبلاگ

در این قسمت قرار است شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های هاست مناسب برای راه اندازی سایت وبلاگی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

فضای مناسب هاست

فضای هاست مقدار گنجایشی است که دستگاه برای ذخیره‌سازی فایل‌ها دراختیار شما قرار می‌دهد. شرکت‌های ارائه کننده خدمات هاستینگ هریک انواعی از هاست با گنجایش مختلف دراختیار شما قرار می‌دهند. نکته مهم دیگر اینکه این گنجایش به یکای گیگابایت تعیین می‌شود. باید حتما مشخص کنید که این وب سایت که انواع مختلف محتوای متنی، تصویر، ویدیو و… داراست چه میزان فضایی نیاز دارد.

پیشنهاد مطالعه: هاست مناسب برای راه اندازی مجله آنلاین و اینترنتی

امنیت هاست به چه ترتیب است؟

درصورتی که سایت شما از وب سایت‌های پربازدید بوده و افرادی زیادی به آن سر می‌زنند، تامین امنیت آن دارای اهمیت بسیاری می‌باشد. بخصوص برخی از وب سایت‌ها دارای قابلیت پرداخت اینترنتی هستند. به همین دلیل باید کاربران با احساس آرامش و امنیت کافی به سایت سر بزنند. در غیر این صورت اطلاعات بانکی وب سایت‌ها لو رفته و البته که دردسرهای بسیاری انتظار شما را می‌کشند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   فن سانتریفیوژ چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت هاست را درنظر داشته باشید

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که هنگام خرید هاست باید درنظر داشته باشید، قیمت هاست می‌باشد. ابتدا به امکاناتی که شرکت ارائه کننده هاست به شما ارائه می‌کند نگاه کنید. سپس ببینید که آیا با توجه به امکاناتی که وب سایت دراختیار شما قرار می‌دهد، آیا قیمت آن به صرفه است یا خیر؟

به پهنای باند سایت توجه داشته باشید.

حتما می‌دانید که پهنای باند به همان ترافیک سایت گفته می‌شود. به بیان بهتر پهنای باند ملاک تعیین پربازدید و یا کم بازدید بودن سایت می‌باشد. بهتر است پیش از خرید هاست نگاهی به ترافیک سایت کنید. اگر سایت خود را در دسته سایت‌های پربازدید می‌دانید، بهتر است که پهنای باند هاست شما هم متناسب با سایت شما تعیین شود.