عمومی

چگونه یک کرم ابریشم بسازیم؟

گام ۱ – مراحل انجام کار :

مرحله ۱ : جوراب رنگی زانو بگیرید. شما می توانید از هر رنگ یا الگوی دلخواه استفاده کنید، اما مطمئن شوید که تمیز است. جوراب های راه راه، بهترین گزینه برای این کار است! هم چنین از جوراب مچی استفاده نکنید، این نوع جوراب به اندازه کافی بلند نخواهد بود. استفاده از یک جوراب نرم برای درست کردن کاردستی در نظر بگیرید.

مرحله ۲ : پر کردن جوراب با الیاف. اگر شما هیچ چیزی پیدا نکردید، می توانید از توپ پنبه ای یا نخ ریسی استفاده کنید. شما همچنین می توانید از شش تکه ۳ اینچ (۷٫۶۲ سانتیمتر) فوم استفاده کنید. اگر از توپ های فوم استفاده می کنید، ممکن است همه آنها مناسب نباشد. سعی کنید آنها را بکشید.

 

مرحله ۳ : پایان جوراب را با یک کش پلاستیکی یا قطعه ای از نخ ببندید. اگر جوراب طولانی بود، خم کردن اضافی جوراب را به طوری که ۲ اینچ (۵٫۰۸ سانتیمتر) داشته باشید، انجام دهید.

مرحله ۴ : از کش های پلاستیکی در اطراف جوراب برای ایجاد بخش استفاده کنید. شما همچنین می توانید از نخ رنگی استفاده کنید. با داشتن حدود شش بخش، شروع کنید.

مرحله ۵ : چسباندن چشم به قسمت پایین جوراب. جوراب را به طوری که قسمت پا روبروی شما باشد، بچرخانید. دو چشم در بالای آن بچسبانید. چسب حرارتی داغ بهترین عملکرد را می کند. شما باید این کار را با کمک بزرگسالان انجام دهید.

مرحله ۶ : چهره ی آن را کامل کنید. شما می توانید از یک پوم پوم به عنوان بینی استفاده کنید. همچنین می توانید دهان آن را با ماژیک نقاشی کنید. اگر می خواهید، می توانید برخی از جزئیات بیشتر، مانند گونه یا مژه اضافه کنید. به جای چشمان پلاستیکی از دکمه استفاده کنید که این کار را با دوختن و یا چسباندن آنها انجام دهید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   انتخاب و خرید لوازم جهیزیه و عروس

مرحله ۷ : در اطراف گردن نخ های سیمی برای شاخک قرار دهید. گردن اولین دایره پشت سر است. از وسط نخ، آن را قیچی کنید. هر دو را در گردن بگذارید و سپس یک یا دو بار آنها را با هم بچرخانید.

 

مرحله ۸ : شاخک ها را شکل دهید. آنها را جدا کنید تا شکل V ایجاد کنید. با یک مداد، هر انتهای آن را به پایین بکشید. شما همچنین می توانید شاخک را کوتاه و به شکل حلالی تبدیل کنید.

مرحله ۹ : تزئین کرم ابریشم.

اگر نمی خواهید این کار را انجام ندهید . تزئین کرم ابریشم آن را زیباتر و جالب تر جلوه می دهد. در اینجا چند ایده وجود دارد: ۱- طرح های نقاشی شده با ماژیک یا رنگ پف کرده. ۲- دوختن یا چسباندن دکمه ها بر روی کرم ابریشم. ۳- کمان کوچکی از روبان بیرون بیاورید و آن را بر روی دم کرم قرار دهید. برای کمک به پنهان کردن خراش، یک پومپوم را روی انتهای دم قرار دهید.