ترفندهای کاربردی

بهترین شیرخشک برای نوزاد رفلاکسی

برای تغذیه کردن چنین کودکانی معمولا دو دسته از انواع شیر خشک گزینه مناسب‌تری هستند. دسته اوّل شیرخشک‌هایی هستند که پروتئین¬های حساسیت‌زا آن‌ها استخراج شده اند. مورد دیگر شیر خشک‌های تولید شده بر پایه سویا می‌باشند. اگر به عنوان یک مادر دلسوز نگران مشکل رفلاکس کودک دلبندتان هستید، این مژده را می‌دهیم که دیگر جای نگرانی نیست. کارشناسان مجله اینترنتی آسمونی برای این نگرانی شما چاره اندیشی کرده اند. با ما همراه باشید تا به شما بهترین شیرخشک برای نوزاد رفلاکسی را معرفی کنیم.

برای تغذیه نوزاد رفلاکسی کدام شیرخشک را انتخاب کنم؟

افراد در سنین کودکی ممکن است شدت‌های مختلفی از رفلاکس اسید را تجربه کنند. گاهی این شدت خفیف تا متوسط است. چنین افرادی معمولا بعد از ۱۲ ماهگی دیگر این مشکل را نخواهند داشت. اما برخی مواقع شدت این مشکل افزایش یافته و کودک را به شدت آزار می‌دهد. نوزادان با علائمی مانند بدخلقی، تف کردن آب دهان، استفراغ زرد یا قهوه‌ای و یا خونی، امتناع از غذاخوردن و… خبر از مشکل رفلاکس خود می‌دهند. در ادامه درباره بهترین انواع شیرخشک برای نوزاد رفلاکسی برای شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شیر خشک‌هایی که پروتئین‌هایشان استخراج شده است.

برخی از شیرخشک‌های موجود در بازار، فاقد پروتئین‌های حساسیت‌زا هستند. به بیان بهتر با روش‌های مختلفی این پروتئین‌ها هیدرولیز شده اند. این شیرخشک‌ها با استفاده از شیرگاو به همراه ترکیباتی تهیه می‌شوند که به منظور هضم بی‌دردسر، به راحتی تجزیه می‌شوند. اگر کودک دلبند شما دارای هرگونه آلرژی غذایی است، حتما این خوراکی را در رژیم غذایی‌اش بگنجانید. این نوع از شیرخشک‌ها معمولا گران‌تر از شیرخشک‌های معمولی هستند. اما ارزش حفظ سلامتی و اذیت نشدن فرزند شما را دارند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   امنیت سایبری با خرید وی پی ان

شیرخشک تولید شده بر پایه سویا؛ بهترین شیرخشک برای نوزاد رفلاکسی

درصورتی که کودک شما مبتلا به‌عدم تحمل لاکتوز و یا گالاکتوز می‌باشد، این خوراکی گزینه مناسبی است. شیرخشک‌های تولید شده بر پایه سویا، ماهیت شیر گاو را دارا نمی‌باشند. منظور ازعدم تحمل لاکتوز، این است که قند لاکتوز در دستگاه گوارش افراد تجزیه نمی‌شود. در بیماری گالاکتوزومی، قند ساده گالاکتوز به سختی در دستگاه گوارش انسان تجزیه می‌شود. جالب اینجاست که هم لاکتوز و هم گالاکتوز در شیر گاو یافت می‌شوند. البته درصورتی که نوزاد شما نارس بدنیا آمده است، نباید این ماده غذایی مصرف شود. چرا که ممکن است رشد استخوان‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد.

شیر خشک‌های تخصصی را از یاد نبرید

درصورتی که کودک شما شرایط جسمانی خاص، مانند تولد زودرس و موارد مشابه را دارد، این قسمت را مطالعه کنید. شیر خشک‌های تخصصی معمولا برای کودکانی مانند فرزند شما تولید می‌شوند. بنابراین بهتر است شرایط پزشکی فرزند خود را با پزشک مطرح کرده و از او بپرسید که آیا این خوراکی برای فرزند شما مناسب است یا خیر؟