ترفندهای کاربردی

چگونه نتایج لاتاری را بررسی کنیم؟

به منظور چک کردن نتایج لاتاری، آن هم از طریق مرجع رسمی اعلام آن، باید به نشانی اینترنتیdvprogram.state.gov مراجعه کنید. این را بدانید که این مرجع برای مطلع کردن شما از نتیجه لاتاری هیچ قدمی برنمیدارد. یعنی نه پیامکی برای شما ارسال می کند و نه به نشانی ایمیل شما نتایج را ارسال می کند. به همین دلیل افراد همواره نگران از دست رفتن، دستاورد ارزشمندی چون برنده شدن در لاتاری هستند. اما برای افرادی که نمی دانند که چگونه از نتیجه لاتاری خود باخبر شوند، راه بهتری را هم در این مطلب قرار است پیشنهاد کنیم. بنابراین اگر شما هم سوال دارید که “چگونه نتایج لاتاری را بررسی کنیم” حتما در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین گزینه برای دیدن نتایج لاتاری 2025

این را بدانید که برای دیدن نتایج لاتاری 2025، حتی نیازی به رفتن به وب سایت اینترنتی آن هم ندارید. تنها کافی است به سایت کارت سبز مراجعه کنید. همکاران ما امکان مشاهده بی دردسر لیست برندگان لاتاری را برای شما فراهم کرده اند. در این صورت نگرانی از بابت از دست رفتن شانس مهاجرت به آمریکا نخواهید داشت. البته که این تنها خدماتی نیست که ما به افراد علاقه ند به سفر های خارجی ارائه می کنیم. شما تمامی خدماتی که در مسیر مهاجرت بی دردسر به آمریکا، کانادا و … را نیاز دارید، می توانید از ما دریافت کنید. برای نمونه می توان به خدمات گرفتن انواع ویزای آمریکا اشاره کرد. از ویزای ازدواج آمریکا گرفته تا ویزای توریستی، ویزای خانوادگی و … . تنها کافیست با همکاران کاربلد ما درارتباط باشید تا مسیر مهاجرت به آمریکا برای شما هموار شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مزایای سیگار برگ نسبت به سیگار معمولی

چه زمانی نتایج لاتاری 2025 اعلام می شوند؟

علی رغم اینکه ما امکان دیدن این نتایج را فراهم کرده ایم، اما دانستن تاریخ اعلام این نتایج اهمیت ویژه ای دارد. بین تاریخ پایان ثبت نام لاتاری و تاریخ اعلام نتایج آن فاصله ای شش ماهه وجود دارد. آخرین رویداد لاتاری برگزار شده، در اکتبر سال 2023 میلادی و یا همان مهرماه 1402 ثبت نامش به پایان رسید. حال باید منتظر بمانید تا شش ماه بعد، یعنی در ماه می 2024 نتایج لاتاری اعلام شوند. درمیان افرادی که در این رویداد ثبت نام می کنند، نام ایرانی ها به خوبی به چشم می خورد. چرا که کشورمان ارتباط چندان چشمگیری با آمریکا ندارد. به همین دلیل لاتاری شانس خوبی برای مهاجرت بی دردسر به آمریکا فراهم می کند. اینکه برای هر کشور چه سهمیه ای برای قبولی در لاتاری درنظر گرفته می شود، به آمار مهاجرت آن کشور به آمریکا بستگی دارد. برنامه نمونه هرچه شهروندان ایرانی بیشتری به این کشور سفر کنند، رفته رفته سهمیه ایرانی ها برای لاتاری کمتر خواهد شد.